‘Ello Poppit.

Nu är jag hemma!
Resan gick otroligt bra, gick inte vilse någonstans iallafall och Anna kom hem säkert. Det var lite overkligt att se henne efter 18 månader, men samtidigt kändes det som om vi sågs nyss. Knas! Jag landade strax innan 6 på kvällen och fick vänta en stund på att min skjuts dök upp. Sen åkte vi till templet utanför London där Anna skulle vara, men när vi kom fram var hon och resterande missionärer inte klara så vi drog oss iväg för att äta. Peacock hette puben vi hittade och där åt jag så klart Fish N’ Chips. MUMS! Vi åkte tillbaka till templet och där såg vi Anna. Min underbara, vackra, bästaste Anna.<3 Kvällen spenderades med svengelska och ompackning. Jag hade med mig en tom resväska till Anna och hon fyllde den, samtidigt som hon fick lämna kvar nästan en hel väska. Jag fick hälsat på alla Annas missionärs vänner och dom gjorde mig så glad.! 4 st sa att jag inte hade någon dialekt när jag pratade engelska. Dom tyckte jag lät amerikansk. Haha! En Elder sa också att han tyckte att svenska lät som The Sims språket. Han hade jätte roligt åt oss när vi pratade svenska. Fick träffa ett otroligt härligt gäng. 
Vi somnade ganska sent och gick upp 4.30. DÖD! Men jag har sovit nu på eftermiddagen så jag mår okej. Lite lock för öronen fortfarande, men det försvinner snart. Nu ska jag fredagsmysa lite med Linus innan vi ska sova. See ya. 
 
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar